utorok 2. septembra 2014

SEO a diakritika

Vzhľadom na jednoduchšie čítanie som sa rozhodol začať písať s diakritikou. Nie som zástanca tohto písania, ale je pravdou že čítanie je potom jednoduchšie a chcem aby sa môj blog čítal jednoducho "dobre".

Čo sa týka optimalizácie a diakritiky, tak aj Google popracoval na tom, aby nemal problém s našimi interpunkčnými znamienkami. Takže budem používať diakritiku aj pri optimalizovaní vašich web prezentácii. Je faktom, že optimalizácia u nás sa robi na slova s diakritikou a aj bez diakritiky. Nakoľko google berie slová s a bez diakritiky ako dve rôzne slová. Zistenie, že napríklad slovo:

bazény vyhľadáva v priemere 1900 ľudí za mesiac a slovo bazeny vyhľadáva v priemere 6600 ľudí za mesiac. Ak by som dane kľúčové slovo optimalizoval iba s diakritikou, tak by som prišiel o 4700 ľudí.

Ak chcete aby som sa postaral o optimalizáciu vašej stránky, tak ma prosím kontaktujte, Adamovic SEO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára