sobota, 18. apríla 2015

Iný pohľad na SEO optimalizáciu

Veľa ľudí nevie, čo sa skrýva za optimalizáciou stránky. V nasledovnom príspevku skúsim priblížiť problematiku SEO na príklade porovnania SEO optimalizácie stránky a kamenného obchodu - ktorý všetci dobre poznáme.
Každý si hneď po vstupe (alebo často krát ešte pred vstupom) do obchodu vie spraviť názor, či sa mu v danom obchode páči, či pôsobí dôveryhodne a príjemne a či si prezrie tovar, ktorý ponúka.

Optimalizácia stránky sa delí na ON PAGE a OFF PAGE faktory




Keď to porovnám ku kamennému obchodu, tak ON PAGE sú všetky aktivity, ktoré robí obchod smerom dovnútra. Prevádzky sa snažia, aby to v obchode vyzeralo príjemne, aby bol všade poriadok, aby bol všetok tovar riadne označený a bol pre zákazníka na dosah, atď.

ON PAGE na stránke je jednoduché užívateľské prostredie, jednoduchá navigácia, optimalizovaná štruktúra kódu a textov.

OFF PAGE sú všetky aktivity, ktoré robí napr. marketingové oddelenie, keď propaguje svoj obchod smerom navonok - formou reklamných a PR aktivít, vonkajšími pútačmi a navigáciou, ale aj peknou terasou, umytými výkladmi, atď.

OFF PAGE na stránke je budovanie povedomia o stránke v prietore internetu - formou článkov, spätných odkazov, sociálneho povedomia, atď.

Web stránka je teda taký elektronický kamenný obchod, o ktorý sa musíme neustále starať. Nie všetci na to majú čas a know how a preto existujeme my, SEO špecialisti. Staráme sa o stránky tak, aby boli v poriadku vnútri a aby si k nim ľudia našli ľahko cestu aj zvonku. Staráme sa o všetky faktory, ktoré musia byť neustále aktualizované, aby bola stránka jednoducho vyhľadateľná a aby ľudí podnietila k záujmu o jej obsah a v konečnom dôsledku k uskutočneniu nákupu produktu alebo služby, ktorú im ponúka.


Zdroj obrázok: http://aboutinternetmarketing.in

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára